Sins of A Solar Empire PC.iso
Sins of A Solar Empire PC.iso Rozmiar 1,13 GB |
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP SP2/Vista
Gwiezdna strategia czasu rzeczywistego zrealizowana w trójwymiarowej grafice, a zatem, podobnie jak ma to miejsce w Homeworldzie, rozgrywana w pełni trójwymiarowej przestrzeni. Jest to debiutancki projekt studia Ironclad Games, założonego przez weteranów branży rozrywki elektronicznej, wywodzących się z zespołów Barking-Dog (Homeworld: Cataclysm, Treasure Planet: Battle at Procyon) i Rockstar Vancouver. Główną inspiracją dla autorów tej produkcji była stara gra planszowa pt. „Buck Rogers – Battle for the 25th Century”, w której to widzieliśmy dynamiczny system słoneczny, floty gwiezdne, herosów ze specjalnymi mocami i możliwości zdobywania planet. Niemałe znaczenie miały też popularne obecnie filmy w stylu Babylon 5 i Star Wars oraz pomysły i rozwiązania, które zastosowali w swoich poprzednich, wyżej wspomnianych, grach.Fabuła opowiada o wojnie, jaka toczy się pomiędzy Koalicją Kupiecką (Trader Emergency Coalition) i dwoma agresywnymi oponentami znanymi pod nazwami: „Wygnani” (lub też „The Advent”) oraz Imperium Vasari. Grający mogą opowiedzieć się po stronie jednej z tych nacji, a następnie pokonać przeciwników. Każda z nich diametralnie różni się od siebie, wykorzystuje inne technologie, statki, struktury, czy bronie. Odmienne są ich historie i mity, a także strategie prowadzenia działań zbrojnych. Koalicja, z racji tego, że wojna nie jest istotą jej istnienia, na początku walki dysponuje nieco przestarzałą technologicznie bronią. Z kolei Wygnani odznaczają się rozwiniętymi umiejętnościami psionicznymi, zaś Imperium Vasari super zaawansowanymi nano-technologiami oraz zdolnościami pozwalającymi na manipulacje przestrzenią. Inne są także dążenia nacji – TEC chce po prostu obronić swoje systemy, Wygnani pragną zemsty i dostępu do surowców, a Vasari poszukują nowego miejsca na odbudowę swej rasy.